piątek, 24 lutego 2012

Witam!

Witam wszystkich blogujących, a w szczególności Wercię, Wikfaję i Aduśkę. To właśnie one zaraziły mnie chęcią do bolgowania. Na moim poprzednim blogu pojawiła się tylko jedna notka ponieważ zapomniałam do niego hasła ( http://www.cosinic.blog.interia.pl/). Przepraszam wszystkich bardzo serdecznie. 

Na nowym blogu również będziecie mogli znaleźć "Coś i nic", tylko troszkę w innej formie.

Na dobry początek gorąco polecam piosenkę "Sylwia Grzeszczak & Liber - Nasza baśń". Jest to bardzo mądra piosenka. Mi najbardziej spodobał się ten fragment "...Nasza baśń w niej chowamy się co dnia, uciekamy od tych najtrudniejszych spraw...". 
Sylwia Grzeszczak jest bardzo utalentowaną piosenkarką. Jej piosenki są "z życia wzięte". 
Na dole jest link do tego utworu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do czytania i odwiedzania mojego bloga.

Blogująca Patrycja (Pierwsze wrażenie - jest OK.)

3 komentarze:

  1. Hej! Superowy blog, piosenka i notka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :http://odiikuba.blogspot.com/ Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy blog. Będę na pewno zaglądała i czytała notki. Zapraszam do mnie adriana34.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. UUU nowy bloog do oglądania!

    OdpowiedzUsuń