sobota, 10 marca 2012

Kolej na filmy

W dzisiejszym drugim wpisie polecam tylko filmy.
Proponuję obejrzeć wszystkie części "Step Up", które można znaleźć na zalukaj.tv.

Jeśli ktoś lubi romantyczne filmy to proponuję "Miłość na wybiegu", również dostępną na zalukaj.tv.

P.S. Chciałabym obejrzeć jakiś romantyczny film. Jeśli znacie takie filmy to podajcie tytuł w komentarzu. Film, który mi się spodoba i go obejrzę polecę oficjalnie w następnej notce.

+

Wiktoria dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga.
Odwdzięczam się i polecam Twojego. http://wiki141999.blogspot.com/

Niedługo postaram się napisać posta z linkami to najbardziej interesujących mnie blogów.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za polecenie mojego blooga. Romantyczny film? Światła sceny:chwytaj szansę.
    Ps. Zapraszam wszystkich do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za filmy. Zobaczę o co w nich chodzi i na pewno obejrzę. Najlepszy polecę. :D

      Usuń
  2. Hmmmm... Chyba nie znam żadnego romantycznego. Ja też zapraszam wszystkich(OdiiKuba.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to czekam na kolejne wpisy:P z filmami najlepiej:P tylko nie miłosne :P bo one się nie sprawdzają w życiu :D

    OdpowiedzUsuń